فروش ویژه آتی

معرفی عطر کرید اونتوس و انواع آن

در این مقاله آتی میکاپ قصد داریم به معرفی عطر کرید اونتوس و انواع آن بپردازیم. عطرها رایحه‌ها و بوهای مختلفی دارند و هرکدام شرکت سازنده مخصوص به خود را دارد. برخی از عطرها و ادکلن‌ها به دلیل بوی بسیار مطبوع و همه پسند در تمام جهان به شهرت رسیده‌اند و تنها کافی است نام این برند را بشنوید تا از آن استقبال به عمل آورید. عطر کرید اونتوس یکی از محبوب‌ترین عطرهای موجود در جهان است که در رایحه‌ها و مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. در این بخش با این عطر و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا می‌شویم.

عطر کرید اونتوس

اگر جزء مصرف کنندگان و طرفداران پروپاقرص عطر و ادکلن باشید، حتما نام عطر کرید اونتوس برایتان آشناست. عطری بسیار خوشبو دارای رایحه‌ای تلخ و خنک که از نظر ماندگاری جزء بهترین عطرها به شمار می‌رود. این محصول به دلیل نوع طبع و بویی که دارد، بیشتر در دسته عطرهای مردانه قرار می‌گیرد، اما با این وجود بسیاری از بانوان هستند که علاقه شدیدی به عطر و رایحه آن نشان داده و از این رو جزء مصرف کنندگان اصلی آن هستند. در ادامه ویژگی‌های عطر کرید اونتوس را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

• عطر Creed Aventus را می‌توان جزء قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین عطرهای برند کرید به شمار آورد که همچنان جایگاه خود را با قدرت در بین مصرف کنندگان حفظ کرده است. 
• رایحه اصلی این عطر تلخ، شیرین و خنک است و به دلیل نوع طبعی که دارد بهترین گزینه برای استفاده در فصول گرم سال است. 
• اصولا آن دسته از افرادی که سلیقه خاصی در انتخاب عطر و ادکلن دارند، نسبت به این عطر علاقه نشان می‌دهند و از عطر و بوی آن شگفت زده می‌شوند. 
• عطر کرید اونتوس جذابیت شما را دوچندان می‌کند و آن را در گروه عطرهای سنگین و لاکچری قرار می‌دهند که قدرت فریبندگی بالایی نیز دارد
• کرید اونتوس قدرت پخش بوی بسیار بالایی داشته و جزء عطرهای ماندگار محسوب می‌شود
• در صورتی که عطر کرید اونتوس اصل را بخواهید تهیه کنید، نیاز است تا هزینه بیشتری پرداخت کنید، اما این هزینه به دلیل کیفیت و پرستیژ بالای عطر ارزشش را خواهد داشت. 
• همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، این عطر مدل‌های مختلفی دارد و به طور کل به دو گروه عطر زنانه و مردانه تقسیم می‌شود. 

introducing-creed-ontos-perfumeg-preview

ترکیبات عطر کرید اونتوس

شاید برای آن دسته از افرادی که علاقه شدیدی به دنیای عطر و ادکلن دارند، جالب باشد که بدانند ترکیبات عطر کرید اونتوس چیست و از چه مواد یا عصاره‌هایی تهیه شده است؟ در این بخش با ترکیبات تشکیل دهنده عطر کرید اونتوس آشنا می‌شویم. 
• رایحه شیرین و خنک برآمده از عطر کرید اونتوس به دلیل وجود عصاره‌های سیب، آناناس، انگور سیاه و ترنج است. این رایحه‌ها و عصاره‌ها باعث می‌شوند تا عطر در دسته عطرهای مدیترانه‌ای و میوه‌ای قرار گیرد. 
• علاوه بر عصاره‌های ذکر شده در ترکیبات این عطر رایحه چوب درختانی همچون نعنا هندی، رز، یاس و چوب درخت قان نیز موجود است. 
ترکیبات گفته شده در کنار هم بوی بسیار خاص، شگفت‌انگیز و همه پسند Creed Aventus را پدید می‌آورند که طرفداران بسیار زیادی در جهان دارد. 

introducing-creed-ontos-perfume-removebg-preview

انواع عطر کرید اونتوس

عطر کرید اونتوس در ابتدای کار تنها یک نمونه و با ورژن مردانه وارد بازار جهانی شد. رفته رفته با استقبال مصرف کنندگان، شرکت‌های تولیدی برآن شدند تا نمونه‌های متنوع و جدیدتری از آن را وارد بازار کنند. در این بین عطرهای زنانه کرید نیز مشاهده می‌شود. در این بخش چند نمونه از انواع عطر کرید اونتوس را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. 

کرید اونتوس اماراتی

این عطر، بو و رایحه دلنشینی دارد، ماندگاری آن بسیار بالاست و با افزایش اعتماد بنفس شما باعث می‌شود تا جذابیتتان دوچندان شود. اگر این عطر یا ادکلن آن را امتحان نکرده اید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده بوی مطبوع و دلپذیر آن را امتحان کنید. 

کرید اونتوس آبی

این محصول نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. رایحه آن گرم و تند بوده و بهترین گزینه برای استفاده در فصول سرد سال است. ساختار کلی که در رایحه کرید اونتوس آبی به کار رفته عبارتند از: گیاهان معطر، مرکبات، ادویه و چوب

کرید اونتوس سیلور

این عطر نیز جزء محصولات قدیمی برند کرید است که همچنان با قدرت در بازار جهانی حضور دارد. رایحه آن خنک است و به یکی از عطرهای معطر و خوشبو مشهور شده است. در سال ۱۹۹۵ اولین تولیدکننده این عطر، کشور فرانسه بود

ادکلن اونتوس رودیر

رایحه این ادکلن خنک و تلخ است. در ساختار آن می‌توان ترکیباتی از قبیل، گیاهان معطر، وانیل، گل، مرکبات، میوه، خاک و چوب را مشاهده کرد. این ادکلن همانند عطر کرید اونتوس بویی فریبنده و خاص داشته و جزء عطرها و ادکلن‌های مردانه محسوب می‌شود. 

aventus-100ml-ingredients.1-introducing-creed-ontos-perfume

چگونگی تشخیص اصل بودن عطر کرید اونتوس

از آن جایی که عطر کرید اونتوس یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع عطر در بازار محسوب می‌شود، فروشگاه‌های زیادی اقدام به تولید و عرضه نمونه‌های تقلبی از آن می‌کنند تا شاید مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب کنند. اگر به دنبال خرید عطر کرید اونتوس درجه یک و اصل هستید، می‌بایست به مواردی دقت داشته باشید که در این بخش به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

• دقت به دسته‌بندی محصول

ادکلن‌های کرید اونتوس اصل بسته‌بندی مخصوصی دارند که می‌توانید با اندکی دقت آن‌ها را از نمونه‌های تقلبی تشخیص دهید. این بسته‌بندی‌ها را یک نایلون باکیفیت و محکم احاطه کرده است. در صورتی که نایلونی اطراف بسته‌بندی وجود نداشته باشد یا صدمه دیده باشد، این ادکلن تقلبی است. 

• چسب‌های اطراف جعبه و سطح کیفی آن

جعبه باکیفیت از مقوای مرغوب تولید می‌شود. همچنین در ساختن آن چسب زیادی به کار نمی‌رود. بنابراین درصورتی که بیش از حد از چسب استفاده شده یا جعبه مقوای نامرغوبی داشته باشد، امکان تقلبی بودن ادکلن وجود دارد. 

• شیشه عطر

شیشه عطر نیز می‌تواند معرف کیفیت و اصل بودن محصول باشد. اصولا ادکلن‌های مرغوب و اصل از شیشه‌های صاف، یکدست و همواری برخوردار هستند و سطح آن‌ها صیقلی است. علاوه بر این اطلاعات و شناسه‌های مربوط به محصول کاملا خوانا و واضح هستند. در صورتی که خلاف این موضوع را مشاهده کردید، احتمال تقلبی بودن وجود دارد. 

• بارکد عطر

بارکد یکی از مهم‌ترین معیارهای تعیین کیفیت محصول است. در عطرهای اصل و درجه یک، عموما بارکد در قسمت پایین جعبه حک شده که به کمک آن می‌توانید اطلاعات محصول از جمله تاریخ تولید آن را بدست آورید.

1401/05/08
  • (0)
  • 73
  • چاپ صفحه
نظرات ثبت شده کاربران
تعداد نظرات ثبت شده :
فرم ارسال نظر
  • نام و نام خانوادگی :
  • پست الکترونیک :
  • نظر شما:
  • کد امنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....