فروش ویژه آتی

عطرهای خنک زنانه کدام اند؟ (+بهترین‌ها)

عطرهای زنانه رایحه‌ها و طبع‌های مختلفی دارند. دو طبع مرسوم در عطرهای زنانه، طبع سرد یا خنک و طبع گرم است. هرکدام از این عطرها طرفداران مخصوص به خود را دارند و می‌توان از آن‌ها در فصول مختلف سال استفاده کرد. در این بخش می‌خواهیم با عطرهای خنک زنانه آشنا شویم و ببینیم این دسته از عطرها چه ویژگی‌ها و نکات برجسته‌ای دارند. در ادامه میتوانید برای خرید عطر زنانه به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

عطرهای خنک زنانه

استفاده از عطر آداب و فرهنگ خاصی دارد. در واقع در پس تولید و ساخت هر عطری، ایده‌ای نهفته است. اینکه برخی از عطرها رایحه‌ای سرد و برخی رایحه‌ای گرم دارند دقیقا برخواسته از همین ایده هاست. عطرهای خنک زنانه یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرها در فصول گرم سال هستند. اواخر فصل بهار تا پایان تابستان بهترین زمان برای استفاده از این دسته عطرهای زنانه است. زمانی که در فصول گرم سال از عطرهای خنک استفاده می‌کنید، این اجازه را به خود و اطرافیانتان می‌دهید تا از بوی خوش، مطبوع و زنده آن‌ها بهره‌مند شوید و احساس سرزندگی به اطرافتان می‌بخشید.

زمانی که از عطرهای خنک استفاده می‌کنید، نشاط و شادابی بیشتری به خود هدیه می‌دهید، بنابراین می‌توان گفت استفاده از عطرهای خنک زنانه در فصل‌های گرم سال که روحیه افراد کمی در این زمان کسل‌تر است، بهترین انتخاب است. در تولید و ساخت عطرهای خنک زنانه از رایحه‌ها و عصاره‌هایی استفاده می‌شود که بهترین و مطبوع‌ترین بوها را دارند. برخی از این عصاره‌ها عبارتند از: عصاره‌های پرتقال، لیمو یا نعنا که باعث تنفس بهتر نیز می‌شوند. 

معرفی عطرهای خنک زنانه

احتمالا اگر طرفدار عطرهایی با رایحه خنک و سرد باشید، تمایل دارید بدانید کدام برندها و مدل‌های عطر در بازار با این ویژگی محبوبیت بیشتری دارند. در این بخش به معرفی عطرهای خنک زنانه می‌پردازیم و با چند نمونه از پرطرفدارترین آن‌ها آشنا می‌شویم. 
• عطر یا ادکلن شنل 
•  بولگاری
•  امپر
• کرید
• دیور
• گوچی
• ورساچ
• لالیک
• لنکوم و…

هرکدام از این عطرها دنیای گسترده و وسیعی دارند. رایحه‌ها و مدل‌ها متفاوت از دیگری است. اما یکی از نقاط اشتراک در تمامی مدل‌های ذکر شده، رایحه خنک و سرد آن هاست که موجب افزایش استقبال مصرف کنندگان شده است. این عطرها یا ادکلن‌های زنانه هرکدام ترکیبات و مواد مخصوص به خود را دارند. در ساخت آن‌ها از عصاره‌های مختلفی استفاده شده، بنابراین می‌توان گفت، محصولات از نظر طبع و بو متناسب با سلیقه مخاطبین به بازار عرضه می‌شوند. شما می‌توانید قبل از خرید هرکدام از محصولات، رایحه آن‌ها را تست کرده و علاوه بر این، اطلاعات و شناسه کامل محصولات را از طریق فروشندگان کالا دریافت کنید. 

gh-071921-perfume-for-cool-perfumes-for-women

نکات مهم استفاده از عطر در تابستان

استفاده از عطر در تابستان دارای نکاتی است که در صورت رعایت کردن آن ها، شادابی و نشاط شما بیشتر خواهد شد. در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین این نکات اشاره می‌کنیم. 

• فصل بهار و بخصوص تابستان، گرم‌ترین فصل‌های سال هستند که تعرق در آن‌ها بیشتر است. بنابراین استفاده از عطرهایی که خود دارای طبعی گرم هستند می‌تواند گرمای بدن شما را افزایش دهد. در این مواقع بهترین انتخاب، استفاده از عطرهای خنک است. 

• سعی کنید خنک‌ترین نت‌ها را در عطر پیدا کنید. عطرهای خنک با رایحه و عصاره‌های خاصی که دارند، نسبت به عطرهای گرم تاثیر بهتری در احوالات شما خواهند داشت. این نت‌ها برگرفته از بهترین رایحه‌های مرکبات تازه، میوه‌ها و گل‌ها هستند که به دلیل تنوع بالا با هر سلیقه‌ای هماهنگی دارند. 

• شاید از عطر خاصی استفاده می‌کنید و ترجیح می‌دهید عطرتان را با بویی دیگر تعویض نکنید. برای این مواقع نیز راهکاری وجود دارد. گاهی تولیدکنندگان از هر برند عطری، مدل‌های مختلفی تولید می‌کنند. در صورتی که عطر موردنظر شما، طبعی گرم و تند دارد، می‌توانید به فروشگاه‌های عطر مراجعه کرده و نمونه خنک آن را خریداری کنید. 

• سعی کنید در استفاده از عطر خود حد تعادل را رعایت کنید. در طول روز می‌توانید به دفعات از عطر خود استفاده کنید تا میزان ماندگاری آن افزایش پیدا کند اما یکی از آداب جالب توجه در استفاده از عطر این است که بوی عطرتان پیش از شما وارد اتاق نشود. 

• گاهی ممکن است نمونه خنک عطر شما در بازار وجود نداشته باشد. در این صورت می‌توانید دل را به دریا زده و رایحه‌های دیگری را امتحان کنید. به شما قول می‌دهیم می‌توانید عطرهایی با رایحه نزدیک به عطر خود پیدا کنید که بو و خنکی مطبوعی به شما می‌بخشند. 

1635940379-miss-dior-parfum-cool-perfumes-for-women

انتخاب و خرید عطرهای خنک زنانه

زمانی که تصمیم می‌گیرید به فروشگاه‌های عطر مراجعه کرده و از آن‌ها درخواست عطری جذاب و مطبوع کنید، احتمالا ممکن است در انتخاب خود دچار سردرگمی شوید. دلیل آن هم تنوع بسیار زیاد رایحه هاست. هر عطری دنیایی در خود دارد. فروشندگان باتجربه قطعا می‌توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. آن‌ها سلیقه و علاقه خاص شما را از میان حرف‌هایتان بیرون کشیده و برطبق این سلایق بهترین گزینه‌ها را پیشنهاد می‌دهند. شما می‌توانید با تست کردن، بوی ابتدایی و انتهایی عطر را به خوبی احساس کنید. در زمان تست کردن عطر، فروشندگان، اطلاعاتی را درخصوص رایحه‌های میانی، ترکیبات به کار رفته و عصاره‌های موجود در عطر در اختیار شما قرار می‌دهند. در نهایت شما می‌توانید با جمع‌بندی تمامی این موارد، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 همچنین فروشگاه‌های اینترنتی، لیستی از بهترین، مرغوب‌ترین و درجه یک‌ترین عطرهای خنک زنانه را به همراه اطلاعات کامل آن‌ها در سایت فروشگاهی خود قرار می‌دهند تا شما بتوانید در کمترین زمان ممکن به محبوب‌ترین عطرهای روز بازار دسترسی داشته باشید. این عطرها بسته به خواسته و نیاز شما در حجم‌ها و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. شما همچنین می‌توانید قیمت روز هرکدام را مشاهده کرده و با مقایسه این قیمت ها، مناسب‌ترین محصول را متناسب با بودجه خود خریداری کنید. بهترین عطرهای خنک زنانه، طبعی سرد، لطیف، ملایم و در عین حال فریبنده دارند که جذابیت و اعتماد بنفس شما را دوچندان می‌کنند. 

تنها نکته‌ای که در خرید عطر موردنظرتان می‌بایست به آن دقت داشته باشید، انتخاب فروشگاهی معتبر در این زمینه است. فروشگاه‌های معتبر، محصولاتی اصیل و مرغوب در اختیارتان قرار می‌دهند و قطعا هزینه‌ای که برای تهیه این محصولات می‌کنید، ارزشش را خواهد داشت. این عطرها در بسته‌بندی‌های بسیار شکیل و باکیفیت ارائه می‌شوند و از نظر ماندگاری و قابلیت پخش بو در بالاترین رتبه قرار می‌گیرند.

1401/05/01
  • (0)
  • 92
  • چاپ صفحه
عطرهای زنانه رایحه‌ها و طبع‌های مختلفی دارند. دو طبع مرسوم در عطرهای زنانه، طبع سرد یا خنک و طبع گرم است. هرکدام از این عطرها طرفداران مخصوص به خود
نظرات ثبت شده کاربران
تعداد نظرات ثبت شده :
فرم ارسال نظر
  • نام و نام خانوادگی :
  • پست الکترونیک :
  • نظر شما:
  • کد امنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....