فروش ویژه آتی

عطر زنانه با ماندگاری بالا (+عکس)

در این مقاله آتی میکاپ قصد داریم بهترین عطر زنانه با ماندگاری بالا را به شما عزیزان معرفی کنیم. عطر یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که زن و مرد نمی‌شناسد و هر فردی بسته به سلیقه خود می‌تواند انواعی از آن را با رایحه‌های گوناگون داشته باشد. در این بین بسیاری از بانوانی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و شیک‌پوش هستند، حتما از برندهای خاصی استفاده می‌کنند. یکی از فاکتورهای بسیار مهم در خرید عطر، میزان ماندگاری بو و رایحه آن است که اغلب خریداران آن را یک نکته طلایی برای عطر می‌پندارند. در این مطلب تصمیم داریم درباره ویژگی‌های عطر زنانه با ماندگاری بالا صحبت کنیم و با این محصولات آشنا شویم.

عطر زنانه با ماندگاری بالا

دسته‌ای از بانوان هستند که برای خرید عطر، از معیارها و فاکتورهای بخصوصی تبعیت می‌کنند. برای آن‌ها مهم است که عطر خریداری شده چه ویژگی‌هایی داشته باشد. بوی عطر، کیفیت عطر، میزان ماندگاری آن، قیمت و… همه از عوامل مهم در خرید یک عطر هستند. البته در میان این موارد دو مورد جزء فاکتورهای تعیین کننده هستند. چگونگی پخش بو یا خط عطر و میزان ماندگاری آن. چیزی که اغلب در بین فروشندگان عطر زنانه حائز اهمیت است و می‌تواند معرف یک عطر باکیفیت و خوب باشد، این است که عطر، قدرت پخش بوی عالی و ماندگاری بالایی داشته باشد.

ماندگاری عطر در یک کلام به این معنی است که عطر مورد نظر بتواند در مدت زمان بیشتری روی شی یا لباس بماند. هرچه این مدت زمان بیشتر باشد، اصطلاحا می‌گویند عطر ماندگاری بالاتری دارد. برای اینکه بتوان عطر زنانه با ماندگاری بالا تهیه کرد، حتما می‌بایست محصول موردنظر خود را از مراکز و فروشگاه‌های معتبر خریداری کرد. از این طریق اطمینان خواهید داشت که مواد موجود در ساخت عطر از باکیفیت‌ترین و بهترین متریال تهیه شده اند.

عوامل موثر در ماندگاری عطر زنانه

اگر جزء طرفداران عطر و ادکلن باشید و تجربه استفاده از عطرها با رایحه‌ها و کیفیت‌های مختلف را داشته باشید، حتما به خوبی می‌دانید که عطرها به دلیل مواد موجود در خود و نوع برند سازنده، میزان ماندگاری متفاوتی دارند. برخی از آن‌ها بعد از استفاده برای مدت زمان بیشتری اثرات خود را بر جای می‌گذارند و حتی با شستشوی لباس هم اثراتی از بوی آن‌ها به مشام می‌رسد و برخی دیگر تاثیرات کمتر و بویی با ماندگاری کوتاه مدت دارند. ممکن است این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که علت ماندگاری برخی از انواع عطر زنانه در چیست؟ در این بخش با چند نمونه از عوامل موثر در ماندگاری عطر زنانه آشنا می‌شویم.

best-of-10-perfumes-for-women-womens-perfume-with-long-lasting

• استفاده بیش از حد از متریال و مواد طبیعی در تولید عطر

قطعا هرچه مواد طبیعی به کار رفته در تولید عطر بیشتر باشد، قدرت پخش کردن رایحه در آن بالا می‌رود و ماندگاری آن نیز به مراتب افزایش پیدا می‌کند. این عطرها به همین جهت نسبت به دیگر عطرها با مواد طبیعی کمتر، از قیمت‌های بیشتری برخوردار هستند.

• شرایط پوست هر فرد که تا حدودی در میزان ماندگاری عطر تاثیرگذار است

جالب است بدانید گاهی اوقات این عطرها نیستند که ماندگاری بالایی دارند، در واقع پوست انسان است که باعث می‌شود ماندگاری عطر افزایش پیدا کند. همانطور که می‌دانید، ما دو نوع پوست خشک و چرب داریم. در این بین پوست‌های چرب به دلیل داشتن رطوبت بیشتر، بوی عطر را بیشتر بر روی سطح خود نگه می‌دارند.

• زمان استفاده از عطر در فصول مختلف سال، در واقع هر فصلی می‌تواند تاثیراتی روی کیفیت و ماندگاری عطر بگذارد

اگر کمی در زمینه استفاده از عطر باتجربه باشید، حتما می‌دانید که بین استفاده از عطر و فصول سال ارتباطی نهفته است. عطرها دارای طبع سرد و گرم هستند و بهتر است هرکدام از انواع آن را در فصل مخصوص به خود استفاده کرد تا نتیجه رضایت بخشی از آن حاصل شود. به عنوان نمونه عطرهایی که رایحه گرمی دارند برای اینکه بتوانند ماندگاری بیشتری داشته باشند، بهترین گزینه در فصول سرد سال هستند و بالعکس.

best-of-10-perfumes-for-women-womens-perfume-with-long-lasting

معرفی انواع عطر زنانه با ماندگاری بالا

در بازار داخلی انواع عطر زنانه با ماندگاری بالا وجود دارند که می‌توانید متناسب با سلیقه خود هریک از انواع آن را تهیه کنید. قطعا پیش از خرید بایستی به نکاتی توجه داشته باشید که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: تناسب طبع عطر با فصلی که قرار است از آن استفاده کنید، کیفیت عطر، اعتبار برند سازنده عطر، اعتبار فروشگاه عرضه کننده کالا و… در ادامه چند نمونه از برندهای معروف و عطرهای زنانه که ماندگاری نسبتا بالایی دارند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

• عطر ورساچه کریستال نویر
• عطر شنل مادمازل اینتنس
• عطر کارولینا هررا گود گرل
• عطر گرلن شالیمار
• عطر لالیک
• عطر دیزل
• عطر چوپارد
• عطر فرانک اولیویر
• عطر بولگاری و…

دقت داشته باشید که تمامی این عطرها تنها زمانی دارای ماندگاری بالایی هستند که اصل باشند. برخی از فروشگاه‌های عطر نمونه‌های کپی و درجه دو و سه از این عطرها تولید و روانه بازار می‌کنند که قطعا از نظر ماندگاری در سطح نمونه‌های اصلی آن‌ها نیستند. هرکدام از این عطرها رایحه‌ها و طبع‌های مخصوص به خود را دارند که با یک بار تست می‌توانید عطر موردنظر خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید.

716_SPRAY-womens-perfume-with-long-lasting

نکاتی برای افزایش ماندگاری عطر زنانه

در بخش‌های قبل به عوامل تاثیرگذار بر روی کیفیت و ماندگاری عطر زنانه اشاره کردیم. اینکه نوع پوست، فصل استفاده از عطر و مواد طبیعی موجود در آن مهم‌ترین فاکتورها در ماندگاری عطر هستند. اما جدا از این موارد، شما نیز می‌توانید با رعایت برخی نکات در حین استفاده از عطر ماندگاری آن را تا حدودی افزایش دهید. استفاده کردن از عطر آداب مخصوص به خود را دارد و اسپری کردن آن در نواحی مختلفی از بدن می‌تواند تاثیرات آن را طولانی مدت کند. در این خصوص به نکات زیر توجه داشته باشید.

• برای اینکه بتوان از بوی عطر برای مدت زمان بیشتری بهره برد، می‌توان آن را در ناحیه پشت گوش زد
• در صورتی که پوست خشکی دارید و ماندگاری عطر روی پوست شما نسبت به پوست‌های چرب کمتر است، می‌توانید قبل از استفاده از عطر، از برخی لوازم آرایشی یا بهداشتی مثل کرم‌های مرطوب کننده پوست استفاده کنید.
• سعی کنید عطر را روی لباس تمیز بزنید و از استفاده آن روی لباس‌هایی که برای مدتی بوی عرق گرفته‌اند خودداری کنید.
• استفاده از عطر روی نواحی ضربان مثل ساعد دست می‌تواند ماندگاری و قدرت پخش بوی آن را افزایش دهد.

1402/05/28
  • (0)
  • 46
  • چاپ صفحه
نظرات ثبت شده کاربران
تعداد نظرات ثبت شده :
فرم ارسال نظر
  • نام و نام خانوادگی :
  • پست الکترونیک :
  • نظر شما:
  • کد امنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....