فروش ویژه آتی

معرفی بهترین برند عطر

انتخاب یک عطر جدید و مناسب با سلیقه و ذائقه شما، می‌تواند سخت‌تر از آن چیزی باشد که فکرش را می‌کنید. عطرها در طول تاریخ دستخوش تغییرات بسیار زیادی شده‌اند و رایحه‌های بسیار گوناگونی دارند. هم مردان و هم زنان تمایل بالایی برای استفاده از عطر به‌ویژه برای تقویت شخصیت و ثبت تصویری ماندگار از خود دارند. اگر سری به بازار بزنید، با انبوه برندهای مختلف و مطرح جهان روبرو می‌شوید. برای اینکه اطلاعات مناسبی از این برندها داشته باشید، ما در ادامه دست به معرفی بهترین برند عطر خواهیم زد. در ادامه میتوانید برای خرید عطر زنانه و خرید عطر مردانه به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

خرید بهترین برند عطر

با وجود عطرهای کپی و یا اسپری‌های خوشبوکننده که هزینه‌های کمتری دارند، چرا باید از عطرهای برند و معروف استفاده کرد؟ پاسخ بسیار ساده است. رایحه و بویی که عطرهای برند دارند، کاملاً مخصوص به خودشان بوده و از سویی شما با خرید آن‌ها، به یک محصول باکیفیت و بی‌نظیر دست پیدا خواهید کرد. شما می‌توانید بسته به سلیقه خود، یکی از بهترین برند عطرهای جهان را انتخاب کرده که با ذائقه و سلیقه شما همسو است.
اگر هنوز هم متقاعد نشده‌اید که چرا باید برای خرید عطر هزینه کنید، ما در ادامه برخی از مهم‌ترین این دلایل را به شما بازگو می‌کنیم:

  • یک عطر برند به شما اعتمادبه‌نفس می‌دهد.
  • باعث تحریک پوست شما نمی‌شود.
  • دارای تبخیر آسان و آهسته نت‌های ابتدایی، میانی و پایه است.
  • می‌توانید به کمک آن‌ها سبک خودتان را به بهترین شکل منتقل کنید.
  • باعث ایجاد حس تازگی و طراوت در شما می‌شوند.
  • رایحه اصلی و اورجینال دارند.
  • دیگران را مجذوب خود می‌کنند.

twenty-perfume-brands-that-produce-the-best-perfumes-in-the-world

معرفی بهترین برند عطر

امروزه در سراسر دنیا برندهای بسیار زیادی وجود دارند که عطرهای حرفه‌ای و بسیار باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کنند. اینکه کدام یک از آن‌ها را به‌عنوان بهترین برند عطر معرفی کنیم، ممکن است بی‌انصافی در حق بقیه برندها باشد! ازاین‌رو در ادامه لیستی از مهم‌ترین و معروف‌ترین برندهای تولیدکننده عطر در جهان را به شما معرفی می‌کنیم تا قضاوت در خصوص بهترین برند عطر را به شما بسپاریم.

شانل (Chanel)

این شرکت در سال 1910 و توسط کوکو شانل شکل گرفت. برند شانل را می‌توان یکی از بهترین و معتبرترین برندهای جهان در حوزه تولید انواع عطرهای مردانه و زنانه شناخت که طیف وسیع و گسترده‌ای از رایحه‌ها را منتقل می‌کنند. این شرکت فرانسوی احترام بسیار زیادی برای مشتریان خود قائل بوده و همواره جذاب‌ترین عطرها را روانه بازار می‌کند. از جمله مزایای این برند می‌توان به قیمت مقرون‌به‌صرفه عطرهای آن اشاره کرد.

دیور (Dior)

یکی دیگر از عطرهای فرانسوی بسیار محبوب و جذاب، برند دیور است. با اینکه شاید نام دیور با کیف‌های دستی گره‌خورده باشد، اما جالب است بدانید که عطرهای تولید شده توسط این برند نیز در سراسر جهان، محبوبیت بسیار زیادی دارند. شما می‌توانید به‌سادگی با طیف وسیعی از انواع عطرها برای زنان و مردان روبرو شده و بسته به سلیقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

هرمس (Hermes)

برند هرمس نیز فعالیت خودش را در سال 1837 و در فرانسه آغاز کرد. این برند بیشتر به دلیل تولید مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از محصولات و لباس‌های خانگی شناخته می‌شود. اما باید بدانید که عطر هرمس، یکی از مشهورترین عطرها و بهترین برندها در جهان است. درحالی‌که عطرهای تولیدی هرمس جز گران‌ترین عطرهای موجود در بازار دسته باندی می‌شوند، اما دلیل آن تنها به‌خاطر رایحه‌های منحصربه‌فرد و تکرارنشدنی عطرها است.

گوچی (Gucci)

شاید قرارگیری برند گوچی در بین بهترین برند عطر در جهان کمی شما را شوکه کرده باشد. جای هیچ‌گونه تعجبی وجود ندارد؛ زیرا این شرکت به‌خاطر تولید کیف‌های دستی خود، بسیار محبوب شده است. بااین‌حال، برند گوچی نیز با تولید عطرهای بسیار جذاب و متنوع، خودش را در بین بهترین برندهای عطر قرار داده است. جالب است بدانید که برخلاف بسیاری از برندها، عطرهای گوچی قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند.

ایو سن لوران (Yves Saint Laurent)

ایو سن لوران را می‌توان یکی از جدیدترین شرکت‌های موجود در لیست بهترین برند عطر دانست. زمان شروع فعالیت این شرکت، دهه 1960 میلادی بوده است. اما طولی نکشید که ایو سن لوران طوفانی را در زمینه تولید عطرهای بی‌نظیر، ایجاد کند. در سال 2015 و با ایجاد تغییراتی گسترده‌اید که در نحوه انجام تجارت خود ایجاد کرد، توانست خودش را در بین پرطرف‌دارترین برندهای عطر در جهان قرار دهد.

the-best-perfume-brand

روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli)

شاید شما هم نام روبرتو کاوالی را با شلوارهای جین و متفاوت به یاد بیاورید. اما درحالی‌که این طراح مد ایتالیایی در حال تولید و طراحی لباس است، عطرسازهای بسیار زیادی برای این شرکت مشغول به کار هستند. این برند انواع عطرهای مردانه و زنانه را تولید می‌کند. با اینکه شاید عطرهای روبرتو کاوالی جز گران‌ترین عطرهای موجود در بازار قرار بگیرند، اما باید بدانید که آن‌ها همچنان یکی از بهترین برندهای عطر در جهان هستند.

کلوئه (Chloe)

اما اگر شما هم قصد دارید تا از عطرهای برند و معروف استفاده کنید، اما نمی‌خواهید هزینه‌های هنگفتی را برای چنین خریدی پرداخت کنید، ما به شما برند کلوئه را پیشنهاد می‌کنیم. این برند یکی از بهترین برندهای عطر در جهان بوده که محصولات بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای را تولید و روانه بازار می‌کند. با اینکه عطرهای برند کلوئه زیاد گسترده نیستند، اما هزینه پایین خرید آن‌ها، بانوان را به مشتریان پروپاقرص آن‌ها تبدیل کرده است.

Givenchy

یکی دیگر از برندهای ارزان و خوش‌قیمت بازار عطر، برند Givenchy است. این برند تمرکز اصلی خودش را بر روی تولید محصولات مخصوص بانوان قرار داده است. اگر به دنبال عطر با رایحه گل‌های شرقی هستید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به محصولات Givenchy برنید. با اینکه این برند را نمی‌توان بهترین برند عطر در جهان معرفی کرد، اما همچنان عطرهای آن جز پرطرف‌دارترین عطرها دسته‌بندی می‌شوند.

جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

جورجیو آرمانی نیز یکی دیگر از بزرگ‌ترین برندهای صنعت مد در ایتالیا است. درحالی‌که عطرها از جمله اصلی‌ترین محصولات این شرکت به شمار نمی‌روند، اما باید بدانید که طیف وسیع عطرهای تولیدی این شرکت، می‌تواند شما را متحیر کند. برند جورجیو آرمانی تنها از مواد طبیعی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. این بدان معنی است که شما هیچ کجای دیگر نمی‌توانید رایحه‌ای مانند عطرهای این شرکت را پیدا کنید.

نتیجه‌گیری

امروزه در جهان، برندهای بسیار معروف و معتبری در زمینه تولید عطر فعالیت می‌کنند. هرکدام از این برندها، عطرهایی با رایحه‌های مخصوص به خودشان تولید می‌کنند که بسیار جالب‌توجه هستند. پیداکردن بهترین برند عطر می‌تواند سخت‌تر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید، باشد. بااین‌وجود برندهای معروف و مطرحی در جهان حضور دارند که گزینه‌های مناسبی برای خرید عطر به شمار می‌روند. از بهترین برندهای عطر می‌توان به شانل، دیور، هرمس، گوچی، ایو سن لوران، روبرتو کاوالی و ... اشاره کرد.

1401/05/01
  • (0)
  • 132
  • چاپ صفحه
نظرات ثبت شده کاربران
تعداد نظرات ثبت شده :
فرم ارسال نظر
  • نام و نام خانوادگی :
  • پست الکترونیک :
  • نظر شما:
  • کد امنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....