فروش ویژه آتی

معرفی عطر مردانه 0 تا 100 (+عکس)

عطر مردانه یک دنیای شگفت‌انگیز و دلفریب دارد و  با جذابیت خود توانسته، توجه تعداد قابل توجهی از آقایان شیک‌پوش و لاکچری را به سمت خود معطوف کند. آقایان با ورود به این دنیای متنوع، فرصت دارند در هر محفلی با یک عطر خاص حضور پیدا کنند. برای این که شما نیز بیشتر با عطرهای مردانه آشنا شوید ما قصد داریم در ادامه بهترین عطرهای مردانه را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید. لذا به راحتی میتوانید برای خرید عطر مردانه میتوانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

معرفی عطرهای مردانه

عطر یکی از مهم‌ترین اجزاء استایل آقایان است که می‌تواند یاد آن‌ها را برای همیشه در خاطر مخاطبانشان ثبت کند. این در حالی است که در حال حاضر برندهای زیادی در حوزه تولید عطرهای مردانه فعالیت می‌کنند و انواع مختلفی از این محصول به بازار عرضه می‌شود. به همین دلیل است که بیشتر آقایان، زمانی که بری خرید این محصول به بازار مراجعه می‌کنند دچار سردگمی می‌شوند و نمی‌دانند چه عطری را انتخاب کنند. اینک ما قصد داریم بهترین عطرهای مردانه را به شما معرفی کنیم تا در حین خرید راحت‌تر گزینه مد نظر خود را بیابید. این عطرها عبارتند از:

gucci-guilty-black-perfume

عطر گوچی گیلتی بلک 

این عطر یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه است که اولین بار در سال 2010 تولید شد. عطر گوچی گیلتی، بهترین گزینه برای آقایانی است که به دنبال سنت شکنی هستند و دوست دارند چیزهای جدیدی را تجربه کنند. این عطر رایحه‌ای سبک و تحریک کننده دارد و در تمام فصول سال می‌توان از آن استفاده کرد.

my-versace-perfume-is-the-carpet

عطر ورساچه من او فرش 

عطر ورساچه من او فرش،  یکی از بی‌نظیرترین محصولات برند ورساچه است که جزء بهترین عطرهای بازار به شمار می‌آید و رایحه‌ای دلنشین و جذاب دارد. عطر ورساچه من او فرش، برای فصل تابستان طراحی شده و مناسب محفل‌های غیر رسمی و دوستانه است. 

aqua-di-gio-perfume

عطر آکوا دی جیو

عطر دیگری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، عطر آکوا دی جیو است که بویی متعادل و دلنشین دارد. این محصول به محض این که روانه بازار شد، محبوبیت زیادی به دست آورد و  در رده پرفروش‌ترین عطرها قرار گرفت. شک نداشته باشید که اگر شما نیز در جمع‌های دوستانه و غیر رسمی خود از این عطر استفاده کنید، رایحه فوق‌العاده این عطر، یاد شما را برای همیشه در ذهن آن‌ها زنده نگاه خواهد داشت.

bleu-de-chanel-perfume

عطر بلو د شنل

عطر مردانه بلو د شنل، عطری استنثنایی و کم‌نظیر است که به صورت غریزی، توجه خانم‌ها را به سمت آقایان معطوف می‌کند. رایحه این عطر، تا مدت‌ها با شما همراه خواهد بود و فضای زندگی‌تان را عطرآگین خواهد کرد. 

paco-raban-perfume

عطر پاکا رابان 

یکی دیگر از عطرهای مردانه‌ که شایان ذکر است، عطر پاکا رابان نام دارد. ساختار منحصر به فرد این عطر، کاری می‌کند که یک مرد در جمع دوستان و همکاران خود خاص و برجسته به نظر بیاید و توجه همه حضار به سمت او معطوف شود. جالب است بدانید که این عطر از لحاظ ظاهری نیز شبیه شمش‌های طلا است و مخاطب در همان نگاه اول، جذب زیبایی کم‌نظیر آن می‌شود. این نوع عطر، سبک هوس برانگیز و رمانتیکی دارد و بهترین رایحه برای فصل‌های زمستان و پاییز است.

aristan-john-varvatos-perfume

عطر آریستان جان وارواتوس 

عطر آریستان یک عطر دلنشین و دلفریب مردانه است که بوی غالب آن بوی مشک طبیعی است. این عطر در یک چشم به هم زدن، می‌تواند توجه خانم‌ها را به سمت آقایان سوق بدهد و مقدمات لازم برای شروع یک رابطه‌ عاشقانه با دوام را فراهم کند. رایحه این عطر، هوس برانگیز است و می‌تواند برای فصول سرد سال گزینه مناسبی باشد. 

عطر گس سداکتیو

یکی دیگر از عطرهای مردانه، عطر گس سداکتیو است که بوی شدیدی دارد و مناسب قرارهای عاشقانه دوران جوانی است. عطر گس سداکتیو، سبک هوس برانگیزی دارد و جذابیت فوق العاده‌ای به آقایان می‌بخشد. ساختار این عطر به گونه‌ای طراحی شده که بهتر است در فصول سرد سال مورد استفاده قرار بگیرد.

عطر لیز کلایبرن کرو

عطر مردانه بعدی، عطر لیز کلایبرن کرو است که رایحه آن دلنشین و مجذوب کننده است. این عطر مناسب دیدارها و مناسبت‌های غیر رسمی است و می‌تواند دل خانم‌ها را ببرد. بد نیست بدانید که سبک طراحی بطری آن، کاملاً ساده انجام شده و با خرید آن هیچ هزینه اضافی به مصرف‌کننده تحمیل نمی‌شود. سبک این عطر پرطرفدار، غیر رسمی است و در همه فصل‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.

عطر میشل کورس 

عطر میشل کورس، یکی دیگر از پر فروش‌ترین عطرهای مردانه است که رایحه‌ای لطیف و هوس برانگیز دارد. این عطر اولین بار در سال 2005 به بازار عرضه شد و  به دلیل کیفیت بی‌نظیری که داشت، خیلی زود در رده محصولات پرطرفدار بازار قرار گرفت و محبوبیت زیادی به دست آورد.  رایحه این عطر، هوس برانگیز است و تا ساعت‌ها، با فرد باقی می‌ماند. 

عطر هوگو باس باس نو شش 

عطر دیگری که در بازار عطر  خوش درخشیده، عطر هوگو باس نو 6 است که هم آقایان هم خانم‌ها، رایحه آن را می‌پسندند. این عطر برای مناسبت‌ها و قرارهای رمانتیک و عاشقانه طراحی شده و از آخرهای پاییز تا پایان فصل زمستان، می‌توان از آن استفاده کرد.

عطر فیرس ابیرکرومبی اند فیتش

این عطر یکی از پر طرفدارترین و محبوب‌ترین عطرهای مردانه است که رایحه‌ای آن بوی دارچین، پرتقال، افافیای برزیلی و مشک را تداعی می‌کند. این عطر مناسب فصل‌های بهار، تابستان و پاییز است و سبک هوس برانگیز و دلنشینی دارد.

عطر ایو سن لورن لانویت 

عطر ایو سن لورن لانویت، یک عطر جذاب و فوق‌العاده است که با بوی لطیفی و اغواگری که دارد خانم‎‌ها را مجذوب می‌کند. این عطر مناسب قرارهای عاشقانه است و به جز تابستان در بقیه فصول می‌توان از آن استفاده کرد. 

خرید عطر مردانه

اگر قصد خرید یک عطر مردانه را دارید، توصیه ما این است که برای این کار به مراکز و فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. با این کار می‌توانید عطر مورد نظر خود را با بهترین کیفیت خریداری کنید و از تخفیف‌های ویژه این مراکز بهره ببرید. البته، از آن جایی که عطرهای مردانه در حال حاضر در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند حتماً قبل از این که برای خرید مراجعه کنید با یک فرد باتجربه مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرید. شک نداشته باشید که با در نظر گرفتن این نکته کوچک، از خرید خود بیشتر لذت خواهید برد.

1401/05/01
  • (0)
  • 79
  • چاپ صفحه
نظرات ثبت شده کاربران
تعداد نظرات ثبت شده :
فرم ارسال نظر
  • نام و نام خانوادگی :
  • پست الکترونیک :
  • نظر شما:
  • کد امنیتی:
درحال ثبت اطلاعات....